Filter

HCP panardinamieji siurbliai – tai siurbliai, skirti siurbti dumblą ir nuotekas, užterštas daugiausia mechaniniais neabrazyvinio pobūdžio nešvarumais, pvz., dumblu, pelenais, medienos gabaliukais fekalijomis ir pan., taip pat nedideliu kiekiu abrazyvinio pobūdžio nešvarumais, pvz., smėliu, žvyru ir pan. Siurbiant nuotekas, kuriose yra abrazyvinio pobūdžio medžiagų, galima tikėtis, kad greičiau susidėvės hidraulinė dalis, gufero tarpiklis, ašis ir tarpikliai.

HCP katalogas

HCP panardinamieji dumblo siurbliai – tai vienpakopiai dumblo siurbliai, skirti įvairioms apkrovoms ir įvairioms eksploatacijos rūšims.

AF serijos siurbliai skirti maksimalioms apkrovoms ir nuolatinei eksploatacijai. Šios serijos siurbliuose naudojami trijų rūšių siurbliaračiai. 

P TIPO SIURBLIARATIS: vienos mentės pusiau atviras siurbliaratis, kuriame yra pluoštines medžiagas smulkinanti volframo plokštelė, apsauganti siurbliaratį nuo užsikimšimo.

U TIPO SIURBLIARATIS: sukamasis siurbliaratis leidžia siurbliu perduoti masę, kurioje yra kietųjų dalelių ir ilgapluoščių medžiagų, aplenkiant siurbliaratį. Šie siurbliaračiai yra atsparūs užsikimšimui. 

E TIPO SIURBLIARATIS: uždaras, vieno kanalo, dviejų menčių siurbliaratis pasižymi dideliu perdavimo greičiu. Ypač našiai siurbia nuotėkas, kuriose yra kietų dalelių.

AL, BF  serijų siurbliai – nešiojamieji dumblo siurbliai su atvirais siurbliaračiais, kurie priklausomai nuo modelio gali būti vienos arba kelių menčių.

SS, SF serijų siurbliai – nerūdijančio plieno nešiojamieji siurbliai, skirti siurbti koroziškai aktyvias nuotėkas; siurbliaračiai atviri, priklausomai nuo modelio gali būti vienos arba kelių menčių. 

AS serijos siurbliai – nešiojamieji dumblo siurbliai su kelių menčių siurbliaračiais, pagamintais iš specialaus lydinio, kuriame yra didelis chromo (HCR) kiekis. Šis lydinys termiškai apdorotas, todėl yra labai kietas ir atsparus abrazyviniam poveikiui.

GF serijos siurbliai – pramoniniai siurbliai su atvirais kelių menčių siurbliaračiais ir specialiais smulkintuvais.

L serijos siurbliai – pramoniniai siurbliai su ašiniais arba įstrižiniais bronziniais siurbliaračiais.  

Elektros variklis ir siurblys sudaro vieną mechanizmą. Impeleris turi prailgintą ašį, prie kurios tvirtinamas siurbliaratis. Jis įtaisytas lubrikantu tepamuose rutuliniuose guoliuose. Guolių tepalo eksploatacinis laikotarpis yra toks pats, kaip guolių. Siurblio hidraulinė dalis nuo elektros variklio yra atskirta dvigubu mechaniniu tarpikliu, kurio paviršiai padengti cementuotu karbidu. Tarpiklis tepamas ir aušinamas iš tepalinės. Tarpiklio pusėje, kuri liečiasi su siurbiama terpe, yra papildomas gufero tarpiklis.  

Maitinimo kabelis išeina iš kabelio dėžės, kabelio galinė mova izoliuota kabelio dėžės dangtyje, kad nepatektų vanduo. Atskiri kabeliai izoliuoti specialiu plastiku, apsaugančiu nuo vandens. Siurbliuose įrengta apsauga (išskyrus AL ir BF-01 modelius, kuriuose yra termoreguliatorius), kuri apsaugo variklį nuo perkaitimo dėl aukštos temperatūros arba trumpojo jungimo siurblio, kai siurblys įjungiamas, taip pat nukritus įtampai arba užsikimšus siurbliaračiui. 

Siurblys turi būti eksploatuojamas naudojant atitinkamą valdymo ir apsaugos įrenginį.